My Account
0,00 zł
Tagastused ja kaebused
Kaebused
MasterWeld Sp. z o.o. on oma pakkumises olevate toodete ametlik esindaja – ja me vastutame vastava kauba garantii eest (selle tingimused on märgitud garantiikaardil). Garantii alusel on võimalik esitada pretensioone meie ametlikule tootja teenindusele, mis on märgitud garantiikaardil.
Kvantitatiivse või kvalitatiivse pretensiooni korral on soovitatav koostada kahjustuste aruanne tellimuse kättetoimetaja juuresolekul.
Reklamatsiooniprotsess sõltub sellest, millise õigusliku aluse valib klient:
tootja garantii (kaebuse menetlemine ja täitmine tähtaja jooksul ja garantiikaardi tingimuste kohaselt)
või müüja garantii puuduste korral (menetluse kulgemine vastavalt 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seadusele).
Müüja vastutab ostetud kauba füüsiliste puuduste eest vastavalt 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seaduse tingimustele.
Kliendiõiguste rikkumisest tulenevad kaebused tuleb saata aadressil: masterweld@paton.pl.
Me kohustume iga kaebuse 14 päeva jooksul läbi vaatama. Tähtaja pikendamise korral teavitame klienti täpsest kuupäevast, millal kaebusega tegeletakse. Me sätestame, et kaebuse menetlemise tähtaeg (kuni 14 päeva) ei ole lõpetamise tähtaeg.
Kui kaebust ei rahuldata, teatatakse kliendile 14 päeva jooksul kirjalikult poe seisukoht, milles on esitatud otsuse põhjused. Kui sellist teavet ettenähtud tähtaja jooksul ei esitata, tähendab see, et kaebus on teadmiseks võetud ja täidetud.
Tarbija õiguste ja huvide rikkumisega seotud juhtumid võib esitada tarbijakaitseombudsmanile:
isiklikult,
kirjalikult posti teel
või elektrooniliselt ePUAP platvormil oleva elektroonilise taotluse kaudu.
Õigusabi või nõustamise saamiseks tuleb esitada kõik kõnealust küsimust käsitlevad dokumendid, nt lepingud, arved, garantiidokumendid, kviitungid.
Kaebusmenetluse alustamiseks peate alla laadima spetsiaalse kaebuse protokolli, mis on kättesaadav allpool, täitma selle ja edastama selle meile ühes järgmistest kolmest vormist:
Skaneeringu saatmine e-postiga aadressil: masterweld@paton.pl.
Postiga saatmine aadressil MasterWeld Sp. z o. o. 4 Kapitałowa Street, 35-213 Rzeszów.
Isiklik üleandmine meie kaupluses – MasterWeld Sp. z o. o., 4 Kapitałowa Street, 35-213 Rzeszów.
Protokol-reklamatsioon-MasterWeldDownload
Tagastamine veebipoes
Igal kliendil on õigus 14 päeva jooksul (arvestatuna alates päevast, mil saite toote või selle viimase osa kätte) taganeda eemalt sõlmitud lepingust ilma põhjendusi esitamata.
Lepingust taganemiseks täitke taganemisavaldus ja saatke see aadressile masterweld@paton.pl.
Vormikohane vorm ei ole kohustuslik – sobib ka iga muu taganemisavaldus, mis on üheselt mõistetav.
Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab selle teabe saatmisest enne tähtaega.
Model-formula-separation-from-contract-masterweldDownload
Kohtuväline kaebuse esitamise ja õiguskaitsevahendi menetlus.
Tarbija võib kasutada kohtuväliseid kaebus- ja õiguskaitsemenetlusi. Kui tarbija soovib kasutada internetiostudega seotud vaidluste sõbraliku lahendamise võimalusi, võib ta esitada oma kaebuse näiteks ELi veebipõhise veebipõhise veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu, mis on kättesaadav aadressil: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Üksikasjalik teave tagastamise kohta
Müügilepingust taganemine
Teil on õigus käesolevast lepingust taganeda 14 päeva jooksul ilma põhjendusi esitamata.
Ühe kauba müügi korral lõpeb taganemisperiood 14 päeva pärast seda, kui te olete kauba üle võtnud või kui kolmas isik, kes ei ole vedaja ja keda te olete märkinud, on kauba üle võtnud.
Mitme eraldi tarnitud kauba ostu korral lõpeb taganemisperiood 14 päeva möödumisel päevast, mil te võtate viimase kauba enda valdusesse või mil kolmas isik, kes ei ole vedaja ja keda te olete märkinud, võtab viimase kauba enda valdusesse.
Osades või osades tarnitud kauba ostu korral lõpeb taganemisperiood 14 päeva möödumisel päevast, mil te olete viimase osamakse või osa üle võtnud või mil kolmas isik, kes ei ole vedaja ja keda te olete märkinud, on viimase osamakse või osa üle võtnud.
Lepingu puhul, mille kohaselt tuleb kaupu korrapäraselt tarnida kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul, lõpeb taganemisperiood 14 päeva pärast seda, kui te olete saanud esimese kaubaosa oma valdusesse või kui kolmas isik, kes ei ole vedaja ja keda te olete märkinud, on saanud esimese kaubaosa oma valdusesse.
Taganemisõiguse teostamiseks peate teatama sellest meile, st MasterWeld Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, telefon: 22 290 86 96, e-post: masterweld@paton.pl oma otsusest lepingust taganeda, esitades selleks ühemõttelise avalduse (näiteks posti, faksi või e-posti teel saadetud kiri). Võite kasutada meie veebisaidil olevat taganemisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.
Võite täita ja esitada taganemisvormi või muu ühemõttelise avalduse elektrooniliselt meie veebisaidil https://paton.pl/zwrot-towaru/. Kui te kasutate seda võimalust, saadame teile viivitamatult püsival andmekandjal (näiteks e-posti teel) kinnituse teie taganemisavalduse kättesaamise kohta.
Kui te taganete müügilepingust, loetakse see sõlmituks.
Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui te saadate oma taganemisõiguse kasutamist käsitleva teatise enne taganemistähtaja möödumist.
Kui tarbija on teinud müügilepingust taganemisavalduse enne, kui müüja on tema pakkumise vastu võtnud, kaotab pakkumine oma siduvuse.
Müüja on kohustatud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tarbija müügilepingust taganemise avalduse kättesaamist, hüvitama kõik tarbija tehtud maksed, sealhulgas kauba tarbijale tarnimise kulud. Müüja võib tarbijalt saadud maksete tagasimaksmist kinni pidada, kuni ta on kauba tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid kauba tagasisaatmise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub esimesena.
Kui taganemisõigust kasutav tarbija on valinud kauba kohaletoimetamise viisi, mis erineb Müüja pakutavast odavaimast tavalisest kohaletoimetamise viisist, ei ole Müüja kohustatud Tarbijale hüvitama Tarbija kantud lisakulusid.
Tarbija on kohustatud tagastama kauba Müüjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates müügilepingust taganemise kuupäevast. Tähtajast kinnipidamiseks piisab kauba tagastamisest Müüja aadressile enne selle tähtaja möödumist.
Taganemise korral kannab klient, kes on tarbija, ainult kauba tagastamisega seotud otsesed kulud.
Kui Kaupa ei saa selle olemuse tõttu tavapärasel viisil posti teel tagasi saata, teavitab Müüja Tarbijat kaupluse veebilehel tagastamiskuludest. Sellise tagasisaatmise maksumus on hinnanguliselt maksimaalselt 150 PLN (kehtib peamiselt suurte pakettide puhul, mis nõuavad kaubaaluste saatmist).
Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb selle kasutamisest, mis ületab kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks vajalikku.
Müüja hüvitab makse, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutab, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud mõne muu hüvitamisviisiga, mis ei too tarbijale kaasa kulusid.
Tarbija taganemisõigus on välistatud järgmistel juhtudel:
lepingu puhul, mille hind või tasu sõltub finantsturu kõikumistest, mis ei ole kaupleja kontrolli all ja mis võivad toimuda enne taganemisperioodi lõppu;
lepingu puhul, mis käsitleb sellise eseme tarnimist, mis ei ole valmis, mis ei ole valmistatud tarbija spetsifikatsioonide järgi või mis ei ole ette nähtud tarbija individuaalsete vajaduste rahuldamiseks;
leping, mille puhul täitmise objektiks on kiiresti riknev või lühikese säilivusajaga asi;
leping, mille puhul täitmise objektiks on asi, mis tarnitakse suletud pakendis, mida ei saa pärast avamist tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend on pärast tarnimist avatud;
leping, mille puhul täitmise ese on asi, mis pärast tarnimist muutub oma olemuselt lahutamatuks teistest asjadest;
leping alkohoolsete jookide tarnimise kohta, mille hind on kokku lepitud müügilepingu sõlmimisel, mille tarnimine võib toimuda alles pärast 30 päeva möödumist ja mille väärtus sõltub turukõikumistest, mida kaupleja ei saa kontrollida;
leping, mille puhul tarbija on konkreetselt palunud kauplejal tulla tema juurde kiireloomulise remondi või hoolduse teostamiseks. Kui kaupleja osutab lisaks tarbija poolt soovitud teenustele ka muid teenuseid või kaupu kui remondi- või hooldustööde tegemiseks vajalikud varuosad, on tarbijal õigus täiendavate teenuste või kaupade suhtes taganemisõigus;
leping suletud pakendis tarnitud heli- või videosalvestiste või arvutiprogrammide tarnimise kohta, kui pakend avatakse pärast tarnimist;
ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade tarnimise leping, välja arvatud tellimusleping;
avalikul enampakkumisel sõlmitud leping;
MELD KAUBANDUS OÜ
Aadress: Tähe 127a,
50113 Tartu, Eesti
Martin Vool
Meld Kaubandus OÜ
Kas vajate abi? Helista meile:
Esmaspäevast reedeni: 08:00-16:00
Laupäev-pühapäev: Suletud
Või e-posti teel:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.