My Account
0,00 zł
Tingimused
Käesolevad tingimused määravad kindlaks PATON Europe Sp. z o.o., asukohaga Rzeszów, poolt veebipoe https://paton.uk (edaspidi “veebipood”) kaudu teostatava müügi üldtingimused, reeglid ja viisid ning määravad kindlaks PATON Europe Sp. z o.o., asukohaga Rzeszów, poolt tasuta elektrooniliste teenuste osutamise tingimused.
§ 1. Mõisted
Tööpäevad – tööpäevad esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad.
Tarne – tegelik toiming, mis seisneb tellimuses nimetatud kaupade üleandmises kliendile müüja poolt tarnija kaudu.
Tarnija – kullerfirma, kellega Müüja teeb koostööd kaupade tarnimise raames.
Salasõna – kliendi poolt e-poes registreerimise käigus valitud tähestiku-, digitaal- või muude tähtede jada, mida kasutatakse kliendikontole juurdepääsu tagamiseks e-poes.
Klient – üksus, kellele võib vastavalt määrustele ja õigusnormidele osutada teenuseid elektrooniliselt või kellega võib sõlmida müügilepingu.
Tarbija – füüsiline isik, kes teeb ettevõtjaga õigusliku tehingu, mis ei ole otseselt seotud tema äri- või kutsetegevusega.
Kliendikonto – iga Kliendi jaoks individuaalne paneel, mille Müüja aktiveerib Kliendi kasuks pärast seda, kui Klient on registreerunud ja sõlminud lepingu Kliendikonto pidamise teenuse osutamiseks.
Ettevõtja – füüsiline isik, juriidiline isik või organisatsiooniline üksus, mis ei ole juriidiline isik, kellele seadus annab õigusvõime, kes tegeleb oma nimel ettevõtlusega või kutsetegevusega ja teeb oma ettevõtluse või kutsetegevusega otseselt seotud õigustoimingut.
Määrused – käesolevad määrused.
Registreerimine – tegelik toiming, mis on teostatud eeskirjades sätestatud viisil ja mis on vajalik selleks, et klient saaks kasutada kõiki internetipoe funktsioone.
Müüja – PATON Europe Sp. z o.o., asukohaga Rzeszów (35-105), Przemysłowa 14, VAT EU: PL8133751525, REGON: 367842571, kantud Rzeszówi ringkonnakohtu XII kaubandusosakonna riikliku kohturegistri ettevõtlusregistrisse numbri KRS 0000687755 all, aktsiakapital 5 000 PLN; e-post: sale@patonwelders.com, kes on ka internetipoe omanik.
Kaupluse veebisait – veebisaidid, kus Müüja haldab internetipoodi, mis tegutseb domeeni https://patonwelders.com/ all.
Kaup – Müüja poolt Poe veebilehe kaudu esitatud toode, mille kohta võib sõlmida müügilepingu.
Püsiv andmekandja – materjal või vahend, mis võimaldab Kliendile või Müüjale isiklikult adresseeritud teavet salvestada viisil, mis võimaldab juurdepääsu teabele tulevikus teabe otstarbeks sobiva aja jooksul ja mis võimaldab salvestatud teavet muutmata kujul reprodutseerida.
Müügileping – müügileping, mis on sõlmitud kliendi ja müüja vahel kaugmüügina eeskirjades sätestatud tingimustel.
§ 2. Üldsätted ja internetipoe kasutamine
Kõik õigused Veebipoe suhtes, sealhulgas autoriõigused, intellektuaalomandi õigused selle nimele, internetidomeenile, Veebipoe veebilehele, samuti Veebipoe veebilehele paigutatud näidistele, vormidele, logotüüpidele, fotodele kuuluvad nende seaduslikele omanikele ja nende kasutamine võib toimuda ainult kindlaksmääratud viisil ja kooskõlas seadusega.
Müüja teeb kõik endast oleneva, et e-poe kasutamine oleks võimalik internetikasutajatele, kes kasutavad kõiki levinud internetibrausereid, operatsioonisüsteeme, seadmetüüpe ja internetiühenduse tüüpe. Veebipoe veebilehe kasutamise minimaalsed tehnilised nõuded on vähemalt Internet Explorer 11 või Chrome 39 või FireFox 34 või Opera 26 või Safari 5 või kõrgem, Javascript on lubatud, küpsiste vastuvõtmine ja internetiühendus, mille ribalaius on vähemalt 256 kbit/s. Poe veebisait on optimeeritud minimaalsele ekraani resolutsioonile 1024×768 pikslit.
Müüja rakendab “küpsiste” failide mehhanismi, mida Müüja server salvestab Kliendi lõppseadme kõvakettale, kui Klient kasutab Poe veebilehte. “Küpsiste” kasutamine on suunatud Poe veebilehe nõuetekohasele toimimisele Kliendi lõppseadmes. See mehhanism ei hävita Kliendi lõppseadet ega põhjusta konfiguratsioonimuudatusi Kliendi lõppseadmetes või nendele seadmetele paigaldatud tarkvaras. Iga Klient võib keelata “küpsiste” mehhanismi oma lõppseadme veebilehitsejas. Müüja märgib, et “küpsiste” keelamine võib siiski põhjustada raskusi või takistada poe veebilehe kasutamist. Küpsiste kasutamise üksikasjalikud reeglid on leitavad privaatsuspoliitikast.
Tellimuse esitamiseks e-poes Kaupluse veebisaidi või e-posti teel ning Kaupluse veebisaitidel pakutavate teenuste kasutamiseks on vajalik, et Klient omab aktiivset e-posti kontot.
Tellimuse esitamiseks internetipoes telefoni teel on vaja, et kliendil oleks aktiivne telefoninumber ja aktiivne e-posti konto.
Keelatud on pakkuda Kliendi poolt ebaseaduslikku sisu ja kasutada Kliendi poolt Internetipoodi, Internetipoe veebilehte või Müüja poolt pakutavaid tasuta teenuseid viisil, mis on vastuolus seadusega, heade kommetega või rikub kolmandate isikute isiklikke õigusi.
Müüja deklareerib, et internetivõrgu avalikuks olemus ja elektrooniliselt pakutavate teenuste kasutamine võib olla seotud riskiga, et kliendi andmeid saavad ja muudavad volitamata isikud, seetõttu peaksid kliendid rakendama asjakohaseid tehnilisi meetmeid, et minimeerida eespool nimetatud riske. Eelkõige peaksid nad rakendama viirusetõrje- ja identiteedikaitseprogramme, kasutades Internetti. Müüja ei küsi kliendilt kunagi mingit liiki salasõna.
Kliendi äritegevuseks ei ole lubatud kasutada internetipoe ressursse ja funktsioone, mis rikuksid Müüja huve.
§ 3. Registreerimine
Kliendi konto loomiseks on Klient kohustatud tegema tasuta registreerimise.
Registreerimine ei ole vajalik tellimuse esitamiseks Internetipoes.
Registreerimiseks peab Klient täitma Müüja poolt Poe Veebilehel kättesaadavaks tehtud registreerimisvormi ja saatma täidetud registreerimisvormi elektrooniliselt Müüjale, valides registreerimisvormilt vastava funktsiooni. Registreerimise käigus loob Klient individuaalse Parooli.
Registreerimisvormi täitmisel on Kliendil võimalus lugeda eeskirja, nõustudes selle sisuga, märgistades vastava lahtri vormil.
Registreerimisprotsessi käigus võib Klient vabatahtlikult nõustuda oma isikuandmete töötlemisega turunduslikel eesmärkidel (uudiskiri, reklaamipakkumiste saamine), märgistades registreerimisvormi vastava kasti. Sellisel juhul teavitab Müüja selgelt Kliendi isikuandmete kogumise eesmärgist, samuti teadaolevatest Müüja või eeldatavatest andmete saajatest.
Kliendi nõusolek tema isikuandmete töötlemiseks turunduslikel eesmärkidel ei sea tingimuseks võimalust sõlmida Müüjaga leping kontohaldusteenuse osutamiseks elektroonilisel teel. Nõusoleku võib igal ajal tagasi võtta, kui klient esitab Müüjale asjakohase avalduse. Avalduse võib saata näiteks e-posti teel Müüja aadressile.
Pärast täidetud registreerimisvormi saatmist saab Klient viivitamatult e-posti teel registreerimisvormil esitatud e-posti aadressile kinnituse Müüja poolt registreerimise kohta. Sel hetkel sõlmitakse leping Kliendi konto elektroonilise haldamise teenuse osutamiseks ning Klient saab võimaluse pääseda ligi Kliendi kontole ja teha muudatusi Registreerimise käigus esitatud andmetes.
§ 4. Tellimused
Poe veebisaidil sisalduv teave ei kujuta endast Müüja pakkumist tsiviilseadustiku tähenduses, vaid üksnes üleskutset Klientidele esitada pakkumisi müügilepingu sõlmimiseks.
Klient võib esitada tellimusi internetipoes Kaupluse veebilehe kaudu või e-posti teel 7 päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas.
Klient võib esitada tellimusi internetipoes telefoni teel kaupluse veebisaidil märgitud kellaaegadel ja päevadel.
Klient, kes teeb tellimuse Poe Veebilehe kaudu, täidab tellimuse, valides soovitud Kaubad. Kaupade lisamine tellimusele toimub, valides Poe veebilehel esitatud kaupade all käsu “Lisa ostukorvi”. Pärast kogu tellimuse täitmist ja “ostukorvis” tarneviisi ja makseviisi märkimist vormistab Klient tellimuse, saates Müüjale tellimuse vormi, valides Poe kodulehel nupu “Tellimine koos maksekohustusega”. Iga kord enne tellimuse saatmist Müüjale teavitatakse Klienti valitud Kauba ja Tarne koguhinnast, samuti kõigist lisakuludest, mida ta on kohustatud kandma seoses Müügilepinguga.
Klient, kes teeb tellimuse telefoni teel, peab kasutama Müüja poolt Poe veebisaidil esitatud telefoninumbrit. Klient teeb telefoni teel tellimuse, andes Müüjale Kaupluse veebilehel olevate Kaupade hulgast Kauba nimetuse ja Kauba koguse, mida ta soovib tellida. Seejärel, pärast kogu tellimuse täitmist, määrab Klient tarne viisi ja aadressi ning maksevormi ning märgib soovi korral ka oma e-posti aadressi või kirjavahetuse aadressi tellimuse kinnitamiseks. Iga kord, kui klient teeb tellimuse telefoni teel, teavitab müüja klienti valitud kauba koguhinnast ja valitud tarneviisi kogumaksumusest, samuti kõigist lisakuludest, mida ta on kohustatud seoses müügilepinguga kandma.
Pärast seda, kui klient on esitanud tellimuse telefoni teel, saadab Müüja püsival andmekandjal kliendi poolt esitatud e-posti aadressile või kirjavahetuse aadressile teabe, mis sisaldab kinnitust müügilepingu tingimuste kohta. Kinnitus sisaldab eelkõige: müügilepingu objektiks oleva kauba spetsifikatsiooni, selle hinda, tarnekulu ja teavet muude kulude kohta, mida klient on kohustatud kandma seoses müügilepinguga.
Klient, kes esitab tellimuse e-posti teel, saadab selle Müüja poolt Poe veebisaidil esitatud e-posti aadressile. Müüjale saadetud sõnumis peab Klient täpsustama eelkõige: Kaupade nimetuse, värvi ja koguse Kaupluse veebisaidil esitatud Kaupade hulgast ning oma kontaktandmed.
Pärast seda, kui Müüja on saanud Kliendilt elektrooniliselt § 4 punktis 7 osutatud sõnumi, saadab ta Kliendile elektronposti teel vastussõnumi, milles on märgitud tema registreerimisandmed, valitud Kauba hind ja võimalikud makseviisid ning tarneviis koos maksumusega, samuti teave kõigi lisamaksete kohta, mis Klient peab müügilepingu alusel tasuma. Sõnum sisaldab ka teavet kliendile, et müügilepingu sõlmimine kliendi poolt elektroonilise posti teel toob kaasa kohustuse tasuda tellitud kaupade eest. Klient võib Müüja esitatud teabe alusel esitada tellimuse, saates Müüjale elektroonilise sõnumi, milles on märgitud valitud makseviis ja tarneviis.
Tellimuse esitamine kujutab endast kliendi pakkumist Müüjale lepingu sõlmimiseks tellimuse esemeks olevate Kaupade müügiks.
Pärast tellimuse esitamist saadab Müüja kinnituse tellimuse esitamise kohta Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
Seejärel saadab Müüja pärast tellimuse kinnitamist Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile teabe tellimuse vastuvõtmise kohta töötlemiseks. Teave tellimuse vastuvõtmisest töötlemiseks on Müüja avaldus eespool § 4 punktis 9 osutatud pakkumise vastuvõtmise kohta ja selle kättesaamisel Kliendi poolt sõlmitakse müügileping.
Pärast müügilepingu sõlmimist kinnitab Müüja Kliendile oma tingimusi, saates need püsival andmekandjal Kliendi e-posti aadressile või kirjalikult Kliendi poolt registreerimise või tellimise käigus märgitud aadressile.
§ 5. Maksed
Poe veebilehel antud Kauba kõrvale paigutatud hinnad on brutohinnad ja ei sisalda teavet tarnekulude ja muude kulude kohta, mida Klient on kohustatud kandma seoses müügilepinguga, millest Klienti teavitatakse tarneviisi valimisel ja tellimuse esitamisel.
Klient võib valida tellitud kaupade eest järgmised makseviisid:
pangaülekanne Müüja pangakontole (sellisel juhul algab tellimuse täitmine pärast seda, kui Müüja on saatnud Kliendile kinnituse tellimuse vastuvõtmise kohta ja kui raha on Müüja pangakontole laekunud);
pangaülekanne välise maksesüsteemi PayPal kaudu, mida haldab PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A., mille registrijärgne asukoht on Luksemburgis (sellisel juhul algab tellimuse täitmine pärast seda, kui Müüja saadab Kliendile kinnituse tellimuse vastuvõtmise kohta ja kui Müüja saab PayPalilt teabe Kliendi tehtud makse kohta);
Klient peaks tasuma tellimuse eest sõlmitud müügilepingust tuleneva summa 7 tööpäeva jooksul, kui ta valis ettemaksu vormi.
Kui klient ei tee makseid eeskirjade §5.3 osutatud tähtaja jooksul, määrab Müüja kliendile makse tegemiseks täiendava tähtaja ja teavitab sellest klienti püsival andmekandjal. Teave täiendava maksetähtaja kohta sisaldab ka teavet selle kohta, et pärast selle tähtaja ebaefektiivset möödumist taganeb Müüja müügilepingust. Teise maksetähtaja ebaefektiivse möödumise korral saadab Müüja kliendile püsival andmekandjal avalduse lepingust taganemise kohta vastavalt tsiviilseadustiku artiklile 491.
§ 6. Tarne
Müüja teostab tarne Suurbritannia territooriumil.
Müüja on kohustatud tarnima müügilepingu kohased kaubad ilma puudusteta.
Müüja avaldab Poe veebilehel teabe Tarne ja tellimuse töötlemiseks vajalike tööpäevade arvu kohta.
Kaupluse Veebilehel märgitud Tarne ja tellimuse täitmise tähtaega arvestatakse Tööpäevade järgi vastavalt Eeskirjade §5.2.
Tellitud Kaup toimetatakse Kliendile Tarnija kaudu tellimuse vormil märgitud aadressile.
Kauba Kliendile saatmise päeval saadetakse Kliendi e-posti aadressile Müüja poolt saadetise saatmist kinnitav informatsioon.
Klient on kohustatud tarnitud saadetist õigeaegselt ja antud tüüpi saadetiste puhul aktsepteeritud viisil kontrollima. Kui saadetises esineb defekt või kahjustus, on Kliendil õigus nõuda, et Tarnija töötaja koostaks nõuetekohase protokolli.
Müüja lisab vastavalt Kliendi tahtele tarnitud saadetisele kviitungi või kauba kohta käiva käibemaksuarve.
Kui Klient ei viibi Kliendi poolt märgitud aadressil, mille Klient on tellimuse esitamisel andnud tarneaadressina, jätab Tarnija töötaja nõuande või üritab Kliendiga telefoni teel ühendust võtta, et määrata kindlaks kuupäev, millal Klient kohal on. Kui tarnija saadab tellitud Kaubad e-poodi tagasi, võtab müüja Kliendiga ühendust e-posti või telefoni teel, määrates Kliendiga uuesti tarnekuupäeva ja -kulu.
§ 7. Garantii
Müüja tagab, et Kauba tarne on füüsiliste ja õiguslike puuduste vaba. Müüja vastutab Kliendi ees, kui Kaubal on füüsiline või õiguslik puudus (garantii).
Kui Kaubal on defekt, võib Klient:
teha avalduse hinnaalandamise või müügilepingust taganemise kohta, välja arvatud juhul, kui Müüja vahetab viivitamata ja Kliendile liigseid ebamugavusi tekitamata defektse Kauba välja defektivaba Kaubaga või kõrvaldab defekti.
Seda piirangut ei kohaldata, kui Müüja on kauba juba välja vahetanud või parandanud või kui Müüja ei ole täitnud oma kohustust asendada kaup defektivaba kaubaga või kõrvaldada defekt. Klient võib Müüja pakutud puuduste kõrvaldamise asemel nõuda Kauba asendamist puudusteta Kaubaga või Kauba asendamise asemel nõuda puuduse kõrvaldamist, välja arvatud juhul, kui Kauba lepingule vastavusse viimine Kliendi valitud viisil on võimatu või nõuaks Müüja pakutud viisil võrreldes ülemääraseid kulusid. Ülemääraste kulude hindamisel võetakse arvesse defektivaba kauba väärtust, leitud defekti liiki ja tähtsust ning ebamugavusi, mida klient peaks kandma teise rahuldamisviisi korral.
nõuda defektse kauba asendamist defektivaba kaubaga või defektide kõrvaldamist. Müüja on kohustatud asendama defektse Kauba defektivaba Kaubaga või kõrvaldama defekti mõistliku aja jooksul, ilma et see põhjustaks Kliendile liigseid ebamugavusi.
Müüja võib keelduda Kliendi nõude rahuldamisest, kui puudustega Kauba müügilepingu täitmine Kliendi valitud viisil on võimatu või kui see nõuaks võrreldes muu võimaliku müügilepingu täitmise viisiga ülemääraseid kulutusi. Remondi- või asenduskulud kannab Müüja.
Klient, kes kasutab garantiiõigusi, on kohustatud tarnima defektse asja Müüja aadressile. Tarbijaks oleva Kliendi puhul katab tarnekulud Müüja.
Müüja vastutab garantii alusel, kui füüsiline viga avastatakse kahe aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmise kuupäevast. Nõue puuduse kõrvaldamiseks või Kauba asendamiseks defektivaba üheaastase tähtajaga lõpeb, kuid see tähtaeg ei saa lõppeda enne esimeses lauses nimetatud tähtaja möödumist. Selle tähtaja jooksul võib klient müügilepingust taganeda või esitada avalduse hinna alandamise kohta kauba puuduse tõttu. Kui klient nõudis kauba asendamist puudusteta kaubaga või puuduste kõrvaldamist, algab müügilepingust taganemise või hinnaalandamise avalduse esitamise tähtaeg kauba asendamise või puuduste kõrvaldamise tähtaja ebaefektiivse möödumise hetkest.
Klient võib esitada kauba või müügilepingu täitmisega seotud pretensioone kirjalikult Müüja aadressil.
Müüja vastab kauba või müügilepingu täitmisega seotud kaebusele 14 päeva jooksul alates kaebust sisaldava taotluse kuupäevast.
Klient võib esitada Müüjale kaebuse seoses Müüja poolt elektrooniliselt pakutavate tasuta teenuste kasutamisega. Kaebuse võib esitada elektrooniliselt ja saata aadressil sale@patonwelders.com. Klient peaks kaebuses esitama probleemi kirjelduse. Müüja vaatab kaebuse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul läbi ja annab kliendile vastuse.
Müüja ei kasuta 23. septembri 2016. aasta tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise seaduses nimetatud kohtuvälist vaidluste lahendamist.
§ 8. Garantii
Müüja poolt müüdud kaupadele võib anda garantii, mille on andnud kauba tootja või turustaja.
Garantiiga kaetud Kaupade puhul on teave garantii olemasolu ja sisu kohta alati esitatud Poe veebilehel.
§ 9. Müügilepingust taganemine
Klient, kes on tarbija ja kes on sõlminud müügilepingu, võib 14 päeva jooksul sellest ilma põhjendusi esitamata taganeda.
Müügilepingust taganemise tähtaeg algab hetkest, mil tarbija võtab kauba üle.
Tarbija võib müügilepingust taganeda, esitades müüjale taganemisavalduse. Selle avalduse võib esitada näiteks kirjalikult Müüja aadressil, e-posti teel Müüja aadressil. Avalduse võib esitada vormil, mille näidise on Müüja pannud üles Poe veebilehele aadressil: Taganemisvorm. Tähtajast kinnipidamiseks piisab avalduse saatmisest enne selle kehtivusaja lõppu.
Tarbija võib müügilepingust taganeda, esitades Müüjale taganemisavalduse vormil, mis on kättesaadav veebilehel aadressil: Elektrooniline taganemisvorm. Tähtajast kinnipidamiseks piisab avalduse saatmisest enne selle lõppemist. Müüja kinnitab tarbijale viivitamatult veebisaidi kaudu esitatud vormi kättesaamist.
Müügilepingust taganemise korral loetakse, et see ei ole sõlmitud.
Kui tarbija tegi müügilepingust taganemisavalduse enne, kui müüja võttis tema pakkumise vastu, kaotab pakkumine oma siduvuse.
Müüja tagastab tarbijale viivitamata, hiljemalt 14 päeva jooksul pärast tarbija avalduse kättesaamist müügilepingust taganemise kohta, kõik tema poolt tehtud maksed, sealhulgas kauba tarbijale tarnimise kulud. Müüja võib tarbijalt saadud maksete tagastamist edasi lükata kuni kauba tagasisaatmise hetkeni või kauba tagasisaatmist tõendava dokumendi esitamiseni tarbija poolt, olenevalt sellest, kumb sündmus toimub varem.
Kui taganemisõigust kasutav tarbija valib kauba kohaletoimetamise viisi, mis erineb Müüja pakutavast odavaimast tavalisest kohaletoimetamise viisist, ei ole Müüja kohustatud hüvitama tarbijale tema poolt kantud lisakulusid.
Tarbija on kohustatud tagastama kauba Müüjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates müügilepingust taganemise kuupäevast. Tähtajast kinnipidamiseks piisab kauba tagastamisest Müüja aadressile enne tähtaja möödumist.
Taganemise korral kannab Klient, kes on Tarbija, ainult kauba tagastamisega seotud otsesed kulud.
Kui Kaupa ei saa selle olemuse tõttu tagastada posti teel tavapärasel viisil, teavitab Müüja Tarbijat Kaupluse veebisaidil kauba tagastamise kuludest.
Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb kauba kasutamisest viisil, mis ületab kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlaksmääramiseks vajalikku viisi.
Müüja hüvitab makse, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutab, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud mõne muu hüvitamisviisiga, mis ei too tarbijale kaasa mingeid kulusid.
§ 10. Tasuta teenused
Müüja osutab Klientidele elektrooniliselt tasuta teenuseid:
Uudiskiri;
Kliendi konto pidamine.
Eespool § 10 punktis 1 nimetatud teenuseid osutatakse 7 päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas.
Müüja jätab endale õiguse valida ja muuta eespool loetletud valitud teenustele juurdepääsu võimaldamise liiki, vorme, aega ja viisi, millest teavitatakse Kliente eeskirja muutmisega sobival viisil.
Uudiskirja teenus on kättesaadav igale Kliendile, kes sisestab oma e-posti aadressi, kasutades selleks Müüja poolt Poe veebisaidil pakutavat registreerimisvormi. Pärast täidetud registreerimisvormi saatmist saab Klient Müüjalt viivitamata kinnituse e-posti teel registreerimisvormil esitatud e-posti aadressile. Sel hetkel sõlmitakse leping uudiskirjateenuse osutamiseks elektroonilisel teel.
Registreerimisprotsessi käigus võib Klient lisaks märkida registreerimisvormi vastava kasti, et tellida uudiskirja teenus.
Uudiskirja teenus seisneb selles, et Müüja saadab e-posti aadressile elektroonilise sõnumi, mis sisaldab teavet Müüja poolt pakutavate uute toodete või teenuste kohta. Müüja saadab uudiskirja kõigile tellijatele, kes on selle tellinud.
Iga kliendi andmetele adresseeritud uudiskiri sisaldab eelkõige järgmist: teave saatja kohta, täidetud “teema” väli, milles täpsustatakse saadetise sisu ning teave tasuta uudiskirjateenusest loobumise võimaluse ja viisi kohta.
Klient võib igal ajal loobuda uudiskirja saamisest, tühistades tellimuse igas uudiskirjateenuse raames saadetud e-kirjas sisalduva lingi abil või aktiveerides vastava välja kliendi kontol.
Kliendikonto teenus on kättesaadav pärast registreerimist vastavalt eeskirjades kirjeldatud reeglitele ja seisneb selles, et kliendile tehakse kättesaadavaks spetsiaalne paneel kaupluse veebisaidil, mis võimaldab kliendil muuta registreerimise käigus esitatud andmeid, samuti jälgida tellimuste staatust ja juba tehtud tellimuste ajalugu.
Registreerimise teinud Klient võib esitada Müüjale taotluse Kliendi Konto eemaldamiseks; Müüja poolt esitatud Kliendi Konto eemaldamise taotluse korral võib Kliendi konto siiski eemaldada 14 päeva jooksul alates taotluse esitamisest.
Müüjal on õigus blokeerida juurdepääs Kliendi Kontole ja tasuta teenustele, kui Klient tegutseb Müüja või teiste Klientide kahjuks, kui Klient rikub õigusnorme või määruste sätteid, samuti kui Kliendi Kontole ja tasuta teenustele juurdepääsu blokeerimine on põhjendatud turvalisuse kaalutlustel – eelkõige: Kliendi poolt Poe veebilehe turvalisuse rikkumine või muu häkkimistegevus. Juurdepääsu blokeerimine Kliendi kontole ja tasuta teenustele eespool nimetatud põhjustel kestab aja jooksul, mis on vajalik Kliendi kontole ja tasuta teenustele juurdepääsu blokeerimise aluseks oleva probleemi lahendamiseks. Müüja teavitab klienti kliendikontole ja tasuta teenustele juurdepääsu blokeerimisest elektrooniliselt kliendi poolt registreerimisvormil esitatud aadressil.
§ 11. Isikuandmete kaitse
Müüjale vabatahtlikult Registreerimise, ühekordse tellimuse vormistamise ja teenuste osutamise raames elektrooniliselt või muudel eeskirjades sätestatud asjaoludel esitatud Klientide isikuandmete haldaja on Müüja.
Müüja töötleb Klientide isikuandmeid tellimuste täitmiseks, elektrooniliste teenuste osutamiseks Müüja poolt ja muudel eeskirjades ja privaatsuspoliitikas sätestatud eesmärkidel. Andmeid töödeldakse üksnes õigusnormide alusel või Kliendi poolt antud nõusoleku alusel vastavalt kehtivatele õigusnormidele.
Klient esitab oma isikuandmed Müüjale vabatahtlikult, kuid tingimusel, et konkreetsete andmete esitamata jätmine registreerimisprotsessis muudab võimatuks Kliendikonto registreerimise ja loomise ning Kliendi tellimuse esitamise ja täitmise juhul, kui tellimuse esitamine toimub ilma Kliendikontot registreerimata.
Igaühel, kes esitab Müüjale isikuandmeid, on õigus tutvuda nende sisuga ja parandada või nõuda nende kustutamist ning seaduses sätestatud juhtudel nõuda oma isikuandmete töötlemise lõpetamist.
Müüja kaitseb talle esitatud isikuandmeid ja teeb kõik endast oleneva, et kaitsta neid volitamata isikute volitamata juurdepääsu või kasutamise eest.
Müüja esitab Tarnijale Kliendi isikuandmeid ulatuses, mis on vajalik Tarne teostamiseks.
§ 12. Lepingu lõpetamine (ei kohaldata müügilepingute suhtes)
Nii Klient kui ka Müüja võivad elektrooniliste teenuste osutamise lepingu igal ajal ja ilma põhjendusi esitamata lõpetada, arvestades, et teise poole poolt enne nimetatud lepingu lõpetamist omandatud õigused jäävad alles, ning arvestades alljärgnevaid sätteid.
Klient, kes on teinud registreeringu, lõpetab elektroonilise teenuse osutamise lepingu, saates Müüjale asjakohase tahteavalduse, kasutades selleks mis tahes kaugside vahendit, mis võimaldab Müüjal tutvuda Kliendi tahteavaldusega.
Müüja lõpetab teenuste osutamise lepingu elektrooniliselt, saates Kliendile asjakohase tahteavalduse Kliendi poolt Registreerimise käigus esitatud e-posti aadressile.
§ 13. Lõppsätted
Müüja vastutab lepingu mittetäitmise või mittenõuetekohase täitmise eest, kuid ettevõtjast kliendiga sõlmitud lepingute puhul vastutab Müüja ainult tahtliku kahju korral ja ettevõtjast kliendile tekkinud tegeliku kahju ulatuses.
Käesolevate tingimuste sisu võib igal ajal salvestada väljatrükkimise, kandjale salvestamise või allalaadimise teel Poe veebilehelt.
Kui sõlmitud müügilepingu alusel tekib vaidlus, püüavad pooled lahendada asja rahumeelselt. Käesolevatest eeskirjadest tulenevate vaidluste lahendamisel kohaldatakse Poola õigust.
Müüja teavitab Klienti, kes on Tarbija, võimalusest kasutada kaebuste läbivaatamiseks ja nõuete esitamiseks kohtuväliseid meetodeid. Nende menetluste kasutamise eeskirjad on kättesaadavad vaidluste kohtuvälise lahendamise õigust omavate üksuste kontorites või veebilehtedel. Nendeks võivad olla eelkõige tarbijaombudsmanid või maakondlikud kaubandusinspektsioonid, mille nimekiri on kättesaadav konkurentsi- ja tarbijakaitseameti veebisaidil.
Müüja teatab, et aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/ on kättesaadav veebipõhine platvorm tarbijate ja ettevõtjate vaheliste vaidluste lahendamiseks liidu tasandil (ODR platvorm).
Müüja jätab endale õiguse muuta käesolevaid tingimusi. Kõik tellimused, mille Müüja on vastu võtnud täitmiseks enne uute määruste jõustumise kuupäeva, realiseeritakse nende määruste alusel, mis kehtisid Kliendi poolt tellimuse esitamise kuupäeval. Eeskirjade muudatused jõustuvad 7 päeva jooksul alates nende avaldamisest Poe veebilehel. Müüja teavitab Klienti 7 päeva enne uute Eeskirjade jõustumist Eeskirjade muudatustest, saates talle e-kirja, mis sisaldab linki muudetud Eeskirjade tekstile. Kui Klient ei nõustu Eeskirjade uue sisuga, on ta kohustatud sellest Müüjat teavitama, mis toob kaasa lepingu lõpetamise vastavalt Eeskirjade §12 sätetele.
Eeskirjad jõustuvad 02.02.2020.
MELD KAUBANDUS OÜ
Aadress: Tähe 127a,
50113 Tartu, Eesti
Martin Vool
Meld Kaubandus OÜ
Kas vajate abi? Helista meile:
Esmaspäevast reedeni: 08:00-16:00
Laupäev-pühapäev: Suletud
Või e-posti teel:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.